(معرفی میکنم:یک جفت "اگزو پلشت" عاشق هستند :|)



سلاااااااااااااام

سلاااااااااااام

سلااااااااااام

به همهی دوستای گلممممممممممممممممم(همزمان با خواندن این مطالب جیغ کشیده و اژیر وار به زمین و زمان سلام دهید:))


نوک پیکان که میدونین چیه؟

پیکان_تیر کمون_از همینا!  یادمه:| در واقع یادم نیست_یه چند سالیم بود.ینی انقدی بزرگ بودم ک حالیم باشه ،هنوز تحت تاثیر قرار بگیرم.

یه برنامه مستندی شبکه چهار میزاشت که برات توضیح میداد نوک پیکان بودن ینی چی؟

حالا چرا نوک پیکان!!چون نوک پیکان اون سر سر اول از همه است . اول اون اسیب میبینه اول اون تجربه میکنه، آدمایی ک دنبال خطرن دنبال هیجانن دنبال تجربه ان میخوان همه چیو خودشون حس کنن هم همون نوک پیکانن!یجورایی قربانی هایی ان برای تجارب و دست یافته های بقیه.

حالا من چرا گیر دادم بنوک پیکان؟

چون یه زمانی حس میکردم منم از اون دسته ادمام . از ارتفاع وحشت دارم ولی برای پریدن ازش لحظه شماری میکنم:|

و خیلی چیزای از این دست..این باعث شده من عاشق سفر کردن باشم و به مدت 16 روز در کشور مشغول گشت و گذار باشم:))


بله بله من همه اینا رو گفتم تا خودم رو از غیبت هام معذور کنم:))

عید عیده دیگه حالا پس و پیش نداره. همین الان عیدتون مبارک:))

ببخشید نبودم . خیلی زیاد

این فقط مقدمه ای بر بازگشت بنده بود

پس به امید دیداررررررررر بدرووووود




پ.ن:راستی . نت هم تمام شده بود بنده چند روزی معطل بودم تا بتونم بیام و سر بزنم:)